MIROSA WEDDINGS

MIROSA WEDDINGS

Bemutatkozás

2016. október 10. - Piroska Ágnes

 

13438945_10206708508377659_720478872560553856_n.jpg
Piroska Ági – virágkötő, tulajdonos

A virágok felé irányuló nagy szerelem még gyerekkoromban kezdődött. 2012-ben a fotós és főiskolai tanulmányaimat félbehagyva választottam a virágos szakmát és kezdtem meg tanulmányaimat a Magyar Gyula Kertészeti Szakiskolában. Hamar kiderült számomra, hogy jó döntést hoztam és megtaláltam a helyem. Büszke vagyok arra, hogy azon kevesek közé tartozhatok, akinek a hobbija a munkája.
5 éves szakmai tapasztalattal, külföldi szakmai képzéssel és számos eredményes versennyel a hátam mögött formálom a Mirosa Weddings arculatát. 2015-ben a Magyar Virágkötészeti Bajnokságon elért első helyezésemmel bajnoki címet szereztem. Céljaim között szerepel nemzetközi szinten is megmérettetni magam a későbbiekben.
Tapasztalataimat nívós virágüzletekben szereztem,ahol mester virágkötőktől tanulhattam. Ezen kívül ötcsillagos szállodák, exkluzív üzletek dekorálásával és nagy volumenű
rendezvények és esküvők megszervezésével és kivitelezésével szereztem szakmai rutint.
A virágkötészet szeretete szépen lassan az esküvői szférára koncentrálódott, most már kizárólag esküvők és rendezvények dekorálásával, valamint szervezésével foglalkozom.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirosaweddings.blog.hu/api/trackback/id/tr5111784631
süti beállítások módosítása